2013. június 24., hétfő

Közlemények

Sziasztok kedves olvasóim!
A helyzet az, hogy megszűnik a google reader, ami annyit jelent, hogy minden blognak elvesznek a rendszeres olvasói, és mi sem tudjuk már a bloggeren követni tovább az olvasott blogokat. De van egy új oldal, ami kisegít minket a nehéz időkben, ez a Bloglovin, amit én személy szerint kifejezetten utálok, de kénytelen vagyok beérni ezzel. Ezt Diana Burwin blogjáról másolta Noriici, onnan láttam, de kiteszem ide is a hírt, hogy mindenkihez eljusson. Július elsejéig mindenki regisztráljon, különben a követett blogjai el fognak veszni. Egy kis segítség, hogyan regisztrálj: Katt! 
Az én blogomat itt lehet követni: Katt!
Kérlek titeket, hogy kövessetek be, hogy ne vesszen el az eddigi rendszereseim száma! 

A második közleményem pedig az lenne, hogy megnyertem egy blogversenyt, aminek eszméletlenül örülök, és ki is teszem az oklevelemet.
Nagyon szépen köszönöm a helyezést, nagyon hálás vagyok érte!
Ma este már hozom az új részt, remélem tetszeni fog! 

2 megjegyzés: