2014. szeptember 6., szombat

Búcsúbejegyzés

Drága, imádott olvasóim!

Olyan későn írok, hogy az már valószínűleg nem aktuális, talán már el is felejtettetek, de valójában (ez elég furcsán hangozhat) minél későbbre akartam húzni a lezárást. Nagyon a szívemhez nőtt a blog, még akkor is, ha nem érkeztek tizessével a kommentek, igazán sok időm/munkám volt benne és nagyon fog hiányozni az írása.
Más a búcsúbejegyzéseiben a statisztikát osztja meg, de én nem igazán ezzel szeretném befejezni a blogom, hiszen a számaim jóval egy átlagos fanfiction blog alatt vannak, de nem is érzem fontosnak. A rendszeres 3-4 kommentelőm kedves szavaiból éppen elég támogatást nyertem, így panaszra semmi okom. Én inkább megköszönném ezerszer és ezerszer azoknak, akik itt voltak velem, és segítettek. Leginkább anyukámnak köszönném meg, aki minden részemet elolvasta és lektorálta őket! Aztán a húgomnak, aki az epilógus írása közben sütivel ösztönzött, és teljes csöndet biztosított nekem, hogy minél hamarabb készen lehessek vele. Aztán a barátnőimnek, akik a suliba érkezésemkor azzal fogadtak, hogy mennyire tetszett nekik az új rész... És természetesen a kommentelőim: szerecsendio, Victoria, Vivienn és Nileve (és biztosan kihagytam valakit) sem maradhatnak ki! Nekik is nagyon szépen köszönöm!<3
Kérdeztétek, hogy töröm-e már a fejemet újabb történeten. A válaszom erre, hogy igen, nagyon is. Egy újabb fantasy blog készülődik, amit egy nagyon tehetséges bloggerinával szeretnék megnyitni, de a kiléte, vagy a blognak még egy ideig rejtve kell maradnia. De minden újdonság rólam, és az újabb blogjaim linkje kikerül erre a blogra, így ha valakit az érdekelne, néha nézzen fel erre az oldalra..:) Gondolkozom még reálisabb történet indításán is, de az még jóval több tervezésre szorul, így nem várható hamarosan.
Nem is tudom mit írhatnék még...
Köszönök mindent, mindenkit szeretek, és mindenkinek sok sikert kívánok az írásban/szerkesztésben! <33
Ölel benneteket: Leona G.<3

1 megjegyzés:

  1. Nagyon sok blogot olvastam már, de szerintem ebben volt a legtöbb fantázia, ez a kedvencem és irigyellek, hogy ilyen jól írsz. Várom az új blogod.

    VálaszTörlés